
Avagy miért kiemelten fontos az értékajánlatod az ideális ügyfelednek?
Szeretném Veled megosztani, hogy miért kiemelten fontos, hogy pontosan tudd, milyen Értékajánlatot kínálsz az Ideális Ügyfelednek, és hogy hogyan segítheti ez a vállalkozásod sikerét.
Sokszor az számít az Ideális Ügyfeleidnek, akik közül a Leendő Vásárlóid kikerülnek, hogy mi az az apró különbség, különlegesség, amiben Te vagy a legjobb számukra.
Az Értékajánlatodban rejlik a Szupererőd, az a különleges dolog, amelyet az Ügyfeleidnek, az Ügyfeleidért megteszel. Az, amiért érdemes nekik Téged választaniuk mások helyett. Ez az, ami megmutatja, hogyan oldod meg az ő problémáikat, hogyan teszed könnyebbé, szebbé vagy hatékonyabbá az életüket.
Neked szól az „A Szupererőm” online munkafüzet, ha szeretnéd pontosan meghatározni a Te saját Szupererőd, az Értékajánlatod.
Benne:
💎 3 módszerrel, hogy eldönthesd melyik áll legközelebb hozzád, amely alapján meg tudod határozni és
💎 egy-egy termékre és szolgáltatásra konkrét gyakorlati példákat mutatok, hogy tudd miben érdemes gondolkodnod.
Azért fontos, hogy pontosan tudd, hogy mi ez, mert ez segít abban, hogy a Marketinged, az Értékesítési Stratégiád, és minden Ügyfélkapcsolatod a megfelelő üzenetet vigye Rólad és a termékedről, szolgáltatásodról.
Ha pontosan tudod, ki a Te Ideális Ügyfeled és milyen szükségletei, vágyai vannak, akkor olyan Értékajánlatot tudsz neki kialakítani és nyújtani, amelyben valóban látni fogja a számára fontos értéket.
Gondolj bele, mennyire fontos a bizalom az Ideális Ügyfelednek! Egy pont neki szóló, jól megfogalmazott Értékajánlat megalapozza a bizalmát.
Amikor érzi, hogy érted őt, és pontosan tudod, hogy mire van szüksége, akkor szívesebben választ Téged. Nemcsak Vásárló lesz, hanem Visszatérő Ügyfél, aki tovább ajánl Téged másoknak.