Avagy miért szuper fontos az Ügyfélkapcsolódás?
Szeretnék egy fontos dolgot megosztani Veled, ami hozzájárulhat a sikeres vállalkozásodhoz.
Az Ideális Ügyfeled megtalálása után a következő lépés, hogy megtaláld, hogy hogyan tudsz hozzájuk kapcsolódni.
Amikor pontosan ismered az Ideális Ügyfeled, vagy más néven a buyer personádat, akkor nem csak egy általános közönséghez beszélsz, hanem olyan emberekhez, akiknek valóban szükségük van a termékedre / a szolgáltatásodra.
Ők azok, akik értékelni fogják az tetteidet és hajlandóak lesznek együttműködni Veled.
Ez az, ami folyamatosan alakítani fogja a marketingstratégiádat, azaz, hogy pontosan mit és hol kommunikálj az értékesítésed előtt, amivel érdekessé teszed Vásárlóid szemében a termékedet, a szolgáltatásodat és ez fogja megerősíteni a vállalkozásod alapjait.
Fontos, hogy tisztában legyél azzal, hogy milyen ügyfélkapcsolódási módokon és csatornákon keresztül éred el őket.
Gondolj bele, hogy az Ügyfeleid hol töltik az idejüket, milyen platformokon aktívak, és hogyan szeretnének Veled kapcsolatba lépni. Ezeket az információkat figyelembe véve alakíthatod ki az ügyfélkommunikációdat, és ezáltal sokkal személyesebb, hatékonyabb módon éred el őket.
A kapcsolatépítésre használt csatornák – legyen szó közösségi médiáról, email marketingről vagy személyes találkozókról – mind-mind lehetőséget adnak arra, hogy közelebb kerülj az ügyfeleidhez, jobban megértsd az igényeiket, és pontosan azt kínáld nekik, amire szükségük van. Azonban mindez csak akkor működik igazán, ha tudod, hogy kik is ők, mit keresnek, és hogyan kommunikálj velük.
Vállalkozás indítás előtt állsz/ kezdő vállalkozónő vagy és szeretnéd tudni, hogy hogyan tudod elérni leendő Ügyfeleidet minden stressz és aggodalom nélkül?
Úgy, hogy jóérzéssel tölt el és leendő Ügyfeled, Vásárlód is szívesen megismerne Téged és a terméked/szolgáltatásod?
Ezért állítottam össze Neked a „Bizalomépítő Segítőtársad” online munkafüzetet 3 rövid videóval, amiben:
🔸 lépésről-lépésre érthetően, egyszerűen elmagyarázom Neked, hogyan tudod kialakítani leendő Ügyfeleiddel, Vásárlóiddal a kapcsolatot, ami a Business Canvas módszer szerinti egyoldalas Üzleti terv „Ügyfélkapcsolatok” része
🔸 kiépíteni a bizalmat bennük úgy, hogy te is jól érzed közben magad,
🔸 nem riadsz fel az éjszaka közepén, nem stresszelsz és nem aggódsz, hogy mit rontottál el, miért nem jönnek a megrendelések.
Ha szeretnéd elindítani a vállalkozásod és szeretnéd tudni, hogy hogyan építs kapcsolatot leendő Ügyfeleiddel, akkor ez egy
💎gyors& egyszerű & érthető MÓDSZER
💎 szuperhasznos 24 KONKRÉT ÖTLET
💎 AZONNAL megvalósíthatod.
Fontosnak tartom elmondani, hogy vállalkozás indításkor arra készülj, hogy a vállalkozás egy „Nagy játék”, ami próbálgatások sorozata. Valami sikeres, valami nem. Arra érdemes fókuszálnod, ami beválik és odairányítanod az energiád, erőd, hogy még több legyen belőle.
Ha mégis rád törne az aggódás, akkor érdemes a figyelmed jó irányba terelni.
Nekem ilyenkor a cselekvés segít. Azon kezdek el gondolkodni, hogy mit tehetnék még, hogy jobban menjenek a dolgok, ami kellemes érzéssel tölt el és egyből elkezdem megvalósítani.
Bízom benne, hogy ezek a gondolatok segítenek Neked is még sikeresebb vállalkozást építeni, és hogy mindezt úgy teszed, hogy közben valóban értékes és tartós kapcsolatokat építesz az Ügyfeleiddel.